Ziemia

0
0
soon

0
0
W końcu dostrzegasz akademię, mimo iż dzieli cię od niej spora odległość to już w tym miejscu wydaje się być ogromnym miejscem. Główny gmach jest centrum budowli, od którego ciągną się skrzydła budynku. Cała akademia zwieńczona została ciemno-szarym dachem, doskonale kontrastującym z jasną fasadą. Wejście znajduje się tuż pod balkonem podtrzymywanym przez kolumny, wiedzie do niego szeroki chodnik wykładany białymi kamieniami. Niedaleko wejścia od chodnika odchodzą boczne ścieżki prowadzące do wszelakich budynków i pozostałych miejsc znajdujących się na terenie akademii, jednakże droga po całym kompleksie sprawia przyjemność, dzięki wspaniałej kompozycji kwiatów wiśni towarzyszących ścieżkom.

Tory do biegów...
Wto Lis 06, 2018 7:53 pm
Nana Zobacz ostatni post
1
1
Znajdują się za samym budynkiem akademii, jednak nadal leżą na jej terenie. Same z siebie przypominają park przecięty ścieżkami prowadzącymi w wielu kierunkach. By do nich dotrzeć należy przejść na tyły akademii jedną ze ścieżek ciągnących się wzdłuż budynku. Większość tego terenu jest porośnięta przez drzewa, pomiędzy którymi znajdują się boisko i pozostałe należące do akademii obiekty.

0
0
W pewnej odległości od gmachu akademii brukowany chodnik zatacza koło tworząc plac w kształcie koła. Otaczają go drzewa wiśni, rzucając przyjemny cień na ławki znajdujące się na zewnętrznej granicy placu. Jest to miejsce częstych konwersacji uczniów, w którym zawsze można kogoś spotkać. W centrum dziedzińca znajduje się fontanna o pięknie zdobionych kształtach, otoczona przez ławeczki przedzielone średnimi krzewami.

0
0

Miejsce, w którym znajdują się budynki mieszkalne graniczące z peryferiami miasta. Jest to dosyć przyjemne miejsce, gdyż nieopodal znajduje się mnóstwo zieleni sprzyjającej dobrej atmosferze, w szczególności wiśni. To tutaj znajdują się rezydencje mieszkańców, a także zwykłe małe chatki czy chociażby bloki. Każdy ma swój mały lub większy kącik na ziemi, w którym może odpocząć odcinając się od trudów rzeczywistości. Samowolka pełną gębą na pograniczu utopii.

OsiedleRezydencjeParki i Alejki

0
0

Dotarłeś do centrum, decydujesz się wspiąć na ogromny wieżowiec górujący pośród wszystkich okolicznych budynków. Przyglądasz mu się uważnie rozmyślając, jakim sposobem człowiek jest w stanie stworzyć ten cud architektury. Gdy docierasz na szczyt zaczynasz się rozglądać, obserwujesz zatłoczone chodniki, zakorkowane drogi, przepełnione sklepy i galerie. Wokół wieżowca dominują budynki należące do największych światowych firm i tych okolicznych. Pośród nich dostrzegasz gmach kolektywu handlowego. Z zewnątrz charakteryzują go kunsztownie wykonane marmurowe posadzki, kolumny i arkady. Zaczyna się powoli ściemniać, ostatni raz rzucasz okiem na widok za sobą, żegnając się z górami na horyzoncie, panoramą peryferii i okolicznych dzielnic.

ApartamentyDrapacze ChmurSzpitalDzielnica RozrywkiBary i RestauracjeKinoTeatr

0
0

Opuszczone, stare i zaniedbane tereny. W okolicy można zauważyć kompleksy klubów i barów, które są otwarte przez całe dnie, na okrągło. Nikt o nich już nie pamięta, a odwiedzane są tylko przez bandytów oraz drobnych złodziejaszków. Jedynymi celami, dla których się tutaj pojawiają jest chęć wzbogacenia się oraz poszukiwanie zaczepki. Studenci nie powinni się tutaj nigdy pojawiać, nie wiadomo przecież, co może ich zaatakować. W dodatku to miejsce roi się od dziwnych istot nieznanego pochodzenia. Cała dzielnica została odgrodzona od reszty, jednakże zdarza się, że mieszkańcy łamią zakaz wchodzenia na jej teren. Nawet pomimo tego, że strzegą go i patrolują członkowie Gwardii Św. Marianny.

Opuszczone BlokowiskaMroczny cmentarzKlubyStara Fabryka

0
0

Obserwujesz morze, gdy twoją uwagę zaczyna przyciągać port. Na pierwszy rzut oka, wydaje Ci się zwyczajnym, jak na nowe standardy, miejscem, lecz przyglądając mu się uważniej zaczynasz rozumieć jego skrajnie różnorodne zakątki. Obserwując od strony centrum zauważasz wiele kurortów, hoteli, luksusowych apartamentów i prywatnych przystani. Następnie jego krajobraz przechodzi w strefę targów, kawiarenek i popularnych nadmorskich sklepów. Właśnie tutaj tłoczą się największe grupy ludzi wypoczywając. W końcu dostrzegasz najodleglejszą część portu, łączącą się już na horyzoncie z peryferiami. Miejsce to wydaje się ponure, przesłonięte ogromną ilością magazynów, pobliskich fabryk i manufaktorii.

Piaszczyste PlażeProm morskiePort handlowy

0
0

Najbardziej odległa od centrum część metropolii, a jednocześnie największa. Peryferia ciągną się szerokim okręgiem wokół miasta, otaczając wszystkie jego dzielnice. Ich granice stanowi z jednej strony najbardziej wysunięta i zaniedbaną część portu, a z drugiej klify, wybrzeża po przeciwnej stronie miasta. Tą część można śmiało nazwać najspokojniejszą, brakuje tu odgłosów korków i tłumów ludzi śpieszących się do pracy. Przypominają przedmieścia, lecz z większą ilością parków i stref wypoczynku, z których właśnie słynie. Brakuje tu gdzieniegdzie gęsto zabudowanych uliczek, jednak wbrew temu jest to dość zaludnione miejsce. Wielu uczniów pochodzi z tego obszaru, lecz z powodu odległości decydują się w większości przenieść na czas nauki do akademików.

ParkiŚwiątynie

0
0
Rozciągające się daleko po horyzont, graniczące od strony miasta z portem, a następnie jedynie z pustkowiami i gdzieniegdzie terenami rekreacyjnymi. Miejscami przedstawia skrajnie przeciwne widoki, będące jednak jego kolejnym atutem. Znajdują się tu nieraz chatki rybaków i pustelników szukających spokoju w najbardziej odległych i niedostępnych zakątkach wybrzeża.

0
0
Znajdują się niedaleko miasta, lecz powierzchnia przez nie zajmowana jest ogromna. Ich główną atrakcją są jeziora i spokojne łąki, jednakże dookoła porastają je lasy dominujące w całej okolicy. Tereny te są często odwiedzane przez turystów i okolicznych mieszkańców, mimowolnie oddających się wypoczynkowi na łonie natury.

0
0

Opustoszałe ziemie, znajdujące się pomiędzy wybrzeżem a szczytami górskimi, sporadycznie graniczące z peryferiami i terenami rekreacyjnymi. Są najbardziej wyjałowionym terenem, nadal nie nadającym się, ani pod budowę, ani pod uprawę. Mimo wielu akcji mających na celu odtworzenie warunków nadających się do życia, większość z nich zawiodła, a reszta uzyskała niewielka fragmenty ziemi.

Główna Siedziba Project Mortis

0
0

Daleko nad peryferiami majaczą górskie szczyty. Za dnia sięgają ku niebiosom, budząc dumę i uznanie w mieszkańcach. Zaś w nocy są niczym cienie, wiecznie stojące na straży. Jednak to nieziemskie widoki wschodów i zachodów słońca budzą podziw zapierając dech w piersiach szczęściarzy mogących je ujrzeć. Szlaki górskie są tutaj otwarte przez cały rok, ciesząc się niezwykłą popularnością w najbliższej okolicy. Pomimo tak wspaniałych cech, grozę podróżnych budzi legenda o tajemniczej istocie polującej wśród skał i urwisk na oddalających się od szlaku. Niezależnie, czy to tylko plotka, czy też prawda, wielu śmiałków zaginęło podążając za tym mitem. Jednak to nie zniechęciło poszukiwaczy bestii, lecz ich jeszcze bardziej motywuje. Po dziś dzień można usłyszeć opowiadania przybyłych o cichych głosach rozchodzących się echem w pieczarach i dolinach całego pasma.

Siedziba Gwardii Aeterna

0
0

Teren jest położony pomiędzy Pustkowiem a Szczytami Górskimi, jednakże istnieje możliwość zarówno podziwiania przepięknych widoków, jak i Okolic Nadmorskich z dwóch stron tego kontynentu. Można dotrzeć do innych Krajów, dzięki różnym środkom transportu, np.: promami, samolotami, czy poprzez użycie wyższej technologii, jak Portale, które są ustawione na każdym kontynencie. W tym samym punkcie znajduje się prom kosmiczny, gdzie możliwa jest podróż na Księżyc lub inne planety, a nawet na Światłostatek Siedziby Elizjum. W niektórych miejscach teren został zagrodzony kratami, żeby nikt nieupoważniony nie mógł wejść. Dostęp mają jedynie członkowie Gwardii Aeterna.

Inne KrajeKsiężycLunae